bloggis

jag ska bli en bloggnörd
eller inte haha
sorry ellinor men jag kommer aldrig bli så intresserad som du som sitter och kollar på 50 bloggar om dagen, tycker det är himla sött men dit lär aldrig mitt intresse komma
det sträcker sig ungefär så långt som till elin, ellys, ellens och blondinbellas blogg. ibland även kenzaz. men that's how far i'm willing to go !

nu kurrar magen väldigt känner jag, så hoppas dom grillat klart där nere snart , det är även träning ikväll sen måste jag läsa läxorna tills i morgon. annars blir det en lugn kväll? eller lugn, men resterande tid jag är hemma (typ två timmar efter träningen tills jag somnar) blir det tv och dator haha
jag säger som ellinor"jag har ett ganska tråkigt liv egentligen"
hon är för go ungen

puss på er



jag och sötfia (bild från elin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0