dagen

idag har jag varit en sväng i vetlanda med ellen och mamma
för en gångs skull kollade jag inte åt mig själv
trots att jag för en gångs skull har pengar nu
när man har pengar verkar man inte hitta ett skit =/
så känns det nu

det blev istället presents åt fröken brock som fyller år hihi och som vi ska till på fredag :)

vetifan om det blir träning för mig heller ikväll eftersom att ingen annan från virserum ska träna och så kanske mamma och dom skulle på möte =/

annars vet jag inte vad som händer ikväll eller i morgon , hmm
ring om någon vill hitta på något ? :D

puss på't

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv; bara sanningens ord min vän! Ja jag vill också prata, alltså så du mår bättre.. vi kommer väl tidigast träffas på fredag i skolan. Sedan på kvällen hos micha <3

2008-08-13 @ 17:35:35
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0