det jag vill ha

jag har funderat på vad jag verkligen vill ha, låg uppe hela natten och bara tänkte. på vad jag behöver
jag vill inte ha någon som får mig att må dåligt jämt, någon jag måste kämpa för som aldrig kämpar för mig
jag vill ha någon som ringer till mig och frågar mig hur jag mår
någon som håller om mig på natten för att jag är det dyrbaraste i världen
jag vill ha någon som tröstar mig när jag är ledsen, någon som kollar på massa kärleksfilmer med mig
även att personen inte vill men gör det för min skull
jag vill ha någon som kommer ihåg min födelsedag, alla hjärtansdag och som uppmärksammar sånt
någon som kan överaska mig
jag vill ha någon som när jag är som mest arg, tar tag i mina armar ser mig rakt in i ögonen och säger jag älskar dig
någon som när jag ser som värst ut berättar för mig hur vacker jag är
någon som kan säga jag älskar dig och verkligen mena det

jag vill inte ha någon falsk jävel som lämnar mig för någon annan
jag vill ha kärlek
i want love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0