gårdagen

sov läänge igår (kändes det som i a.f) sedan var det bara till att göra sig i ordning och åka till mörlunda, för fidde kusin fyller 15 på (tisdag?), var bara där ca en timme och sedan åkte jag med rolle och susanne till målilla och dom släppte av mig hos mojfen. va där en stund o snackade lite med mojf och jessica sen gick jag och jessica hem till elin :)
efter ett tag kom tobias och vi cyklade ut till speedwayen(han cyklade rättare sagt).
kollade på gp:t och cyklade sedan in igen till målilla.
gick till mojfen och fortsatte min kväll där med lite fest
lyckad kväll faktiskt
sedan blev det strul med skjuts osv
så jag fick ringa pappa vid två typ så kom han och hämtade mig och rory
sen åkte vi hem hit och somnade nästan direkt (jag va helt slut)
vaknade runt elva i morse och har bara legat i sängen hela dagen typ
pratat med rory och tagit det lugnt och så

va en bra dag i stort sett och natt också :)

är så jävla öm i kroppen bara , vet inte varför :S
känns som ja fått stryk eller något
nä men det ömmar överallt

aja nu ska jag läsa lite i stieg larssons "flickan som lekte med elden"

puss på er


g-star raw

Kommentarer
Postat av: emma

Är han rory din pojkvän? :)

2008-08-17 @ 17:31:14
Postat av: Anonym

sv till emma:

ja det skulle man nog kunna säga

eller jag vet inte riktigt

har varit i alla fall :)

2008-08-17 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0