hemma

jaha då var man hemkommen ifrån mörlunda då, och det har varit en kanonkväll med världens finaste kompisar.
har blivit lite småtårar, mycket skratt och många härliga minnen
jag har världens finaste vänner,

jag skickade ett jättelångt mail till min faster och farbror idag om min uppväxt framtid osv, och alla minnen med dom. och fick ett skitgulligt svar av dom och då kom tårarna fram igen när dom skrev att dom hade älskat att följa mig under åren under min utbildning och att jag var lika underbar nu som när jag var barn. och sånt där värmer verkligen. sedan hade dom skickat ett mail till lite senare (när jag va uppe i lidköping visade jag en annons om att håkan hellström skulle turnera i höst och att de skulle va så kul att se, sen va det inget mer snack om det)
sen nu så fick jag ett mail, med urklipp från ticnet där det stod om håkan hellström konserten
sen så hade dom skrivit en text till mig över klippet och skrivit
"hej igen lisa, skickar lite förhandsinfo om håkan hellström. hör av dig om du är intresserad så fixar vi det åt dig"
kram janne och ewa

då kom tårarna igen, dom är förjävla underbara.
love them

jag börjar bli pömsig kanske dags för sängen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0