jag måste försöka

någon sa till mig en gång "att vara stark är inte att aldrig falla, det är att falla men att lyckas ta sig upp igen"
och jag har aldrig förstått innebörden av dessa ord, jag har alltid trott att om man inte faller så är man stark
att inte gråta inför folk är det absolut bästa du kan göra, låt ingen se att du är svag eller har känslor
för då klarar du dig.men det där är så fel, det är nästan det värsta felet
för att falla och sedan lyckas ta sig upp igen, till toppen. det finns inget bättre
det är en sån jävla känsla, och det är så mycket bättre att vara ledsen ett tag för att sedan bli glad igen
än att vara fast i det där ledsna och låtsas som att det inte existerar

något som även slagit mig är att vänner, det är det absolut bästa som finns
jag lovar att utan er hade jag inte varit där jag är idag
ni har hjälp mig och stöttat mig så otroligt mycket
och jag är jävligt tacksam att ni står ut med mig

kärlek till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0