jobbjobb

nu ska mamma strax skjutsa mig till jobbet, för att jobba min sista dag på dressinuthyrningen ska bli så jäkla skönt o slippa det, och få lite pengar :) idag känns det som att det inte kommer bli så mycket folk som vill cykla med tanke på vädret (regnet det bara öser ner) så har tagit med mig min bärbara dvd och lite vänner skivor så jag kan kolla på vänner hela dagen lång och skratta och tänka på alla bra stunder.
måste bara säga att mina vänner, ni är förjävla  bra. jag mår så bra med er så det är inte klokt.
jag har insett det nu vännerna betyder mest nothing else
så ni som läser ta åt er <3

förresten låttips duffy-warwick avenue
så jävla bra låt man blir helt åååååh (rysningar)

hörs senare
pussaaar
 skor jag funderar på att köpa, så jäävla heta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0