just dance

jaha då var första "riktiga dagen" på gymnasiet avklarad
eller riktiga och riktiga, lektionerna börjar som vanligt i morgon
men idag var tvåorna och treorna tillbaka, det va väl trevligt :)

ikväll är det träning då
och för min del för första gången på VÄLDIGT länge
har inte tränat på år och dar pga jobb skjuts eller varit borta
men nu är det dags igen  känner jag =)

för övrigt sitter jag mig och stör mig som FAN på en viss person. usch vilket folk det finns alltså :S
jag är verkligen inte på humör just nu alltså !

Lady Gaga, Colby O'Donis, Akon - Just Dance (bästa låten just nu)


lite bildbrist just nu (kan bero på att jag nästan aldrig tar kort med min kamera)
så får bli en bild på mitt öga haha

hoppas ni haft en bra dag

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0