kväll hos ellen

kom nyss hem från ellen dom kollade skräckfilm o ja satt under min kofta i ca 2 timmar utan o kolla ett skit på filmen (jag är livrädd för skräckfilmer) så jag satt under min kofta spelade tennis på mobilen o smsade o sjöng för mig själv. tilda kollade inte heller så mkt men jag såg inget av filmen. haha feg som man är
va i a.f mysigt att träffas o snacka o sådär, ni är för bra
nu ska ja lägga mig o snacka med ellen och i morgon är det sista jobbdagen sen blir det kanske till att åka till målilla till elli och becka? sen på tisdagen ska jag jobba på speedwayen, onsdag kanske vi ska hitta på något några stycken, torsdag är det rix fm festival (som jag kanske ska gå på) fredag lugn dag, lördag mamma mia göteborg och sen vidare mot lidköping. wiiiiihooooo träffa janne och ewa igen.

sov gott på er

puss

BÄSTA frukosten som finns yummiiie

Kommentarer
Postat av: ellen

det var kul att du kom :) sorry för filmen och de :$

2008-08-04 @ 00:24:46
URL: http://ellenerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0