marknad

igårkväll kom syster in till mig och vi låg och snackade om allt och ingenting i några timmar så till sist somnade hon inne hos mig, vaknade ganska tidigt för att åka in till vetlanda där ellen köpte en klänning (jag köpte inget för en gångs skull) men jag provade världens vackraste klänning som va i storlek xs tyvärr och som jag inte kunde knäppa vid brösten haha. men ellen köpte sig en svart tubklänning, med satinband runt, jättefin. lägger upp en bild på klänningen jag provade så snabbt jag kan !

ikväll väntas marknad och fest, lär nog bli kanonens tror jag
får träffa mina bästa såå

och du, jag avundsjuk på dig? skulle inte tro det. you wish

ha en rolig kväll o ta't lugnt ;)

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Sarah

Läs min novell "Dödslängtan" inne på min blogg. Den kommer ut i delar, och kommentera gärna vad du tycker! Del 2 kommer snart ut.

Passa även på att titta på mina foton, och än en gång, kommentera gärna! :)

2008-08-01 @ 16:04:26
URL: http://sarahsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0