Min sommar

Ni vet hur man alltid pratar och säger till varandra "detta ska bli den bästa sommaren" och man har så stora förväntningar men det blir aldrig riktigt som man sagt. någonstans på vägen går något snett

för mig har denna sommaren varit, hm.. överaskande är nog ett bra och. och en stor besvikelse
jag har haft massor av bra stunder oändligt många och det har varit en fin sommar
med typiskt svenskt sommarväder. och rekordvärmen som varade ca två veckor var verkligen härlig
men det har varit så mycket skit
detta skulle bli kärlekens sommar, vänskapens sommar.
men båda dom sakerna gick snett för mig
min sommar har präglats av lögner svek av vänner och förbannat massa kärleksstrul
och ja har mått dåligt stundvis fast egentligen i stort sett hela tiden
men jag har verkligen försökt att lägga allting bakom mig
men ibland blir det inte riktigt som man tror bara

och visst att jag behandlat folk dåligt över sommaren, men jag har blivit så dåligt behandlad så jag inte orkar tänka på saken. jag tänker inte sitta här o få er som läser att tycka  synd om mig. nej det vill jag inte
men man tröttnar snabbt på att gråta sig till sömns
och man tröttnar på att hoppas på det omöjliga

idag är det sommarlovets sista dag
och jag kan se tillbaka på min sommar med både glädje och sorg
min glädje för mig har varit mina fantastiska vänner, kreta resan, festivalen och alla andra resor LIDKÖPING <3
men sorgen har funnits där hela tiden i form av lögner, svek från mina närmaste vänner och kärleksproblem som inte går att lösa.

denna sommaren har också fått mig att fundera en hel del, och jag har insett de mesta av mina fel och brister
och jag ska försöka göra något åt mina fel, så gott jag kan
men jag kan inte läka mina egna sår
även att jag önskar att jag kunde

min sommar min sommar, vart tog du vägen? det känns som det var nyss jag stod där i kyrkan och grät hållandes i emmys hand, elller nyssjag var p festivalen och hade "the time of my life" eller hur jag solade på kreta helt ovetandes om vad som hände där hemma. att jag skulle bli så sårad när jag kom hem, att jag aldrig skulle släppa det.

min sommar min sommar
vi syns nästa år igen


Kommentarer
Postat av: ellen

"eller hur jag solade på kreta helt ovetandes om vad som hände där hemma. att jag skulle bli så sårad när jag kom hem, att jag aldrig skulle släppa det."





:'(

2008-08-14 @ 15:22:25
URL: http://ellenerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0