morgontrött

jag har fått så konstiga sov vanor, kunde såklart inte somna igår heller så vid 04.25 kände jag mig sällskapssjuk så då gick jag in till syster för o snacka lite (hade ingen koll på klockan då) men hon sov såklart och sedan på något vänster somnade jag också inne hos henne? vaknade i morse av att en geting surrade runt och pussy som jag är så flög jag upp och sprang omkring, men den getingen lyckades vi få ut sen kom en jävel till o då ställde ja mig upp o undra vart den tog vägen o då såg jag att den  kröp omkring på mitt ben. då fick jag nog och sprang in till mitt rum och somnade som en stock och sov till elva :)

idag eller rättare sagt ikväll ska jag jobba på speedwayen, får se vad dagen används till. tror det blir till att ladda upp massor av bilder på fujicolo.se så jag kan beställa hem lite kort och köpa ett album sen klippa o klistra lite (ilove)

ska också kolla på lite kläder jag ska köpa för sommarjobbspengarna (och dom kommer gå åt direkt tyvärr)
aja life's a bitch

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0