ont om tid

hejsan har inte haft tid och blogga sen i fredags? varit fullt upp hela tiden men ska berätta lite om helgen nu medan jag är hemma från jobbet på lunch
Fredag: var inne i vetlanda med familjen på dagen köpte dock inget för ovanlighetens skull. när man kom hem va det bara att göra sig i ordning o sedan åka till mörlunda på förfest hos jessica. Det va skitkul på förfesten i marknaden också i stort sett. Inga större fel där inte
Lördag:skulle upp och jobba vid elva (lagom trött var man efter fredagen)sedan när jag va hemma på lunch kom janne micke och lillevie och hälsade på lite, mycket kul o se dom igen. vi ska åka upp dit nästa helg. sen jobbade jag till ca halv fem sen åkte ja hem o fikade med största delen av familjen madestam(sandra fattades)sedan blev det duschen o sen kom ellen o jessica till mig. det va en toppenkväll segt i början men sen drog jag o ellen upp till lundberg och där blev det fart på att;) sen kom även klingan dit och efter några timmar? där så begav vi oss till strömsholmen o dansade natten lång. ne men gick hem vid ca ett för skulle upp och jobba idag igen

inte mycket mer att berätta om helgen ska ju jobba idag och i morgon också sen är det klart :) hejdå dressinuthyrningen HEJ pengar!

förresten, jag ångrar fan allt med dig. så du vet

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0