sista sommarlovskvällen

jaha då sitter man här, den sista kvällen på detta sommarlov
i morgon börjar jag gymnasiet ett helt nytt kapitel i mitt liv
och jisses jag börjar bli stor nu
har gått ur grundskolan
och om dryga tre år tar jag studenten och sen är jag

VUXEN

oh hjälp
nu i stundens hetta när jag skriver detta så vill jag verkligen inte
är det möjligt att lägga sig under täcket och spola tillbaka tiden ca tre år ?

tyvärr inte

men jag ser ändå fram emot min framtid och mot i morgon
spänning, nervositet och lite lycka

jag vet att jag klarar det , det måste jag bara göra



Gamla klassen , kommer sakna som fan faktiskt =/ i alla fall vissa
(har snott bilden av ellinor) hope you don't mind love

puss och ja, lycka till därute

Kommentarer
Postat av: ellinor

ingen fara :)

vi hörs & syns imorgon, vi kommer klara detta tillsammans *kramar

2008-08-14 @ 22:26:44
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0