söndagstrött

jag är helt otroligt gryt j'vla trött
och fråga mig inte varför ?
jag la mig för att kolla på en film jag hyrt som hette NUMB verkade tråkig på omslaget och allt men matthew perry var ju med så jag beslutade mig för att ge filmen en chans. dåligt val lisa mycket dåligt val.
istället för att kolla på filmen smällde jag först i mig vitlöksbröd
sedan läste jag lite i min bok och tillslut så somnade jag med huvudet i boken typ
usch vilken tråkig film

nu får det väl bli en annan film lite äppelpaj och lite sms kanske?
för i morgon är det skola igen och nu går vi helvecka

får se hur det artar sig, är lite nervös
aja jag överlever

puss


att bara ligga och gosa och sedan somnat till en film med dig hade ja inte tackat nej tillnu =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0