trött

jag är trött som ett as och på lite smådåligt humör, alla sorgliga låtar får mig bara att vilja falla ihop i en hög och dö men nej den här gången ger jag inte upp

kom nyss hem från svenssons det va en lugn trevlig och mysig kväll , med så fina vänner kan inget gå fel
och elli om du läser så förlåt om du blev sur (did'nt mean to be such a bitch)

för övrigt så öser regnet ner utanför mitt fönster(som inte går att stänga) så det regnar in lite grann

ne nu blire sängen för min del

puss på er raringar

STuganbild från stugan

Kommentarer
Postat av: ellinor

nej men förlåt själv, klart jag älskar både dig & maja <3 & det hoppas jag att du vet, dessutom fattade jag ju att du skämtade ^^,

2008-08-05 @ 02:39:09
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0