v for vendetta

började för länge sen
ville bara sjunga men
jag fick kämpa länge för min dröm

nyvaken
va hos micha igår och det va en supertrevlig kväll
var skittrött när vi åkte hem
väl hemma orkade jag bara hålla mig vaken någon timma innan jag somnade sött
(förlåt elin för att jag inte va vaken inatt som jag lovade, men du vet att ja alltid finns där för dig)
vaknade typ vid elva, sen åt jag lite frukost och gick upp till butik kyrkbacken för att hämta min gp biljett och där i kassan stod amanda, så jag började prata med henne lite, kul att träffa henne igen =)

idag blir de kalas först för fidde, sen så blir det gp:t med lite folk, blir nog skoj får vi hoppas
i morgon blir det troligtvis en lugn dag, får se vad som händer

ska ni göra något speciellt ?

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0