Fotbollsträning

måste nog allt säga att ellinor öppnade mina ögon lite idag, har inte brytt mig så mycket om det här med blogg innan men nu så när ellinor hjälpte mig med designen lite så tänkte jag men ja varför inte lika gärna börja skriva varje dag? Så nu lovar jag att jag ska ta tag i skrivandet. Bara att jag behöver lite mer hjälp med designen , elin hjälp mig tack ?
en väldigt lugn dag i skolan måste jag erkänna , kort och skön. slutade även tidigt så har hjälp pappa med att skala potatis duktig som jag är, sen så ska jag ta en rensning i garderoben och kolla efter sånt som ska säljas på blocket kommer bli helbra ifall det funkar.
 sen det viktigaste idag , fotbollsträning himla kul trvis jättebra i detta laget  : )

tack för mig

Kommentarer
Postat av: ellinorsvensson

ja vi sr juh hur detta med skrivandet går lisa ;D haha

2008-02-10 @ 00:29:26
URL: http://ellibellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0