it's got to be perfect

måndag idag och back to school. Känns inte riktigt rätt men det får gå som allt annat. Förresten så går vi ju bara denna vecka sen har vi studiedagar nästa måndag-tisdag och en extralång helg tackar vi inte nej till ! Men måndagen går ganska fort ändå
So , spanska, idrott , engelska , matte och evp . Så dagen har funkat.
sedan väl hemma har jag ätit , sjungit lite singstar, kollat på grey's och sedan suttit här. Kanske ska gå ut med new body också till någon . Men vi får se hur det blir med det.

Funderar även att kolla på lite vänner och tycker min ide om att ha en vänner dag skulle vara helt utmärkt eller hur elin ellinor maja och tobias(fast vet inte om han kollar min blogg men ändå)?

allt är som det brukar men ingenting är som förut , när ska allt bli bra ?

låttips FairgroundAttraction-perfect den får mig i alla fall på bra humör även att det inte är det bästa idag ♥

tack för mig


Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =)

2008-02-25 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0