dikt

satt fast i gråten förut och då bara bubblade massa tankar o känslor fram o de blev för en gångs skull lätt att skriva
så blev en liten dikt, och den åker ut här på bloggen innan den hamnar på bdb (känns säkrast så)

så om någon är här o läser den(vilken jag tvekar på men ändå)så kan ni väl slänga in en kommentar så jag får veta lite vad ni tycker :) tack

Flera veckor i misär

Och du lever för det här, eller hur?

Att bryta ner mig bit för bit

Steg för steg

Tills jag försvinner helt

Och jag vill inte sakna dig, tro mig

Men det är svårt att inte sakna

När man börjar tänka tillbaka

På allt det där som va bra

Och om jag bara kunde

Så skulle jag glömma dig direkt, det lovar jag

För jag hatar att vara den som står ensam kvar

Den som tittar på, som stampar på samma ställe

När alla andra går

Det värsta är att du gjort såhär förut, att detta är mitt fel egentligen

Så vem kan man då skylla på när man skapar sitt eget lidande?

Du lever för spänningen

Och det känns tufft att aldrig mer få känna kärleken

Hos dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0