god morgon

det funkar fortfarande inte att lägga ut bilder, lagom förbannad jag blir(morgontrött sen ska allt börja gå åt helvete direkt också inte precis vad man önskar sig en lördag)
men men det kommer tids nog
och ni som ska till målilla ikväll lär se min nya frisyr där ;)

och det är ju fest ikväll FÖR FAN och jag är nog så pepp som man kan bli skulle jag tro :) och det känns härligt för så har de inte varit på länge, måste bara fixa det sista nu och få tag på vissa personer så allt löser sig haha ;)

ska bli så jävla skönt o få träffa elin o jessica innan :) ska bli skönt o träffa alla  andra också men ni förstår :)

för övrigt idag blir de bara att ta det lugnt sen göra  mig i ordning och försöka fixa luggen på något omöjligt sätt, haha det går som det går. sen göra sig i ordning och åka ut till elinpluttan, kommer bli kanonens :)

Jag är inte faktiskt inte så ledsen alls idag, det känns grymt skönt och jag hoppas att det kan fortsätta så och fortsätta framåt, tack till alla fina människor som jämt finns där <3

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0