lovesongs

har laddat ner "absolute summer love 2008" tyckte det lät spännande sen så fanns ju låten what about love med heart med och den är sjukt bra , att jag inte upptäckt den innan? dåligt av mig, mycket dåligt

förövrig känner jag mig typ "mörbultad" sen jobbet, okej där överdrev jag men har endel rivsår blåmärken+ att jag har sträckt mig vid nacken typ. pga att jag kånkar runt på dressiner hela dagarna känns det som? inga kan ju lyfta tillbaka dom åt rätt håll så kommer det någon stark man o ska hyra så är det han och jag som får ta o vända på alla ;)
nu är det bara lördag-söndag-måndag kvar sen är jag ÄNTLIGEN klar med mitt sommarjobb (wiiihoooooo)
i morgon är det marknad och det innebär feeeeeest och jag är pepp som eh en stor burk med peppar ?
bara släppa loss o skita i alla problem, det är det bästa som finns.
visst att problemen kommer ifatt dagen efter men en dag utan problem kan man väl unna sig då och då?
dessutom få träffa massor av folk, det är ju hur härligt som helst :)

jag älskar dig men fan vad ont det gör, när du sårar mig som bara du kan
du missar inte en chans, att ta igen för allt

jag är ledsen men, det är inte mitt ansvar bara, okej ?
¨
Puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0