moorgon

alltså jag börjar tro att jag har allvarliga sömnproblem här, somnar vid tre-fyra varje natt + att jag vaknar några ggr under natten sen så ska jag upp vid nio dagen efter för att jobba, alltså jag orkar inte . är skitslut
jag tror ja tänker för mycket,därför jag inte kan sova.
jag tänker på dig för jävla mycket, tyvärr
jag vill nog inte tänka på dig egentligen, men ja gör ju det
och jag är trött på att må dåligt.

menmen i morgon är det marknad och har inte så stor koll på något alls faktiskt hehe, vart vi ska va, vilka som ska med, hur vi ska göra eller något? dessutom ska jag jobba på lördag. lär ju bli lagom roligt :S kommer för fan vara helt slut efter fredagen, men de e väl bara o ta sig igenom den dagen också

nu ska jag snart gå iväg till jobbet för att hyra ut lite dressiner haha

ha de fint puss

 (bild sedan fiddes konfirmation, nästan alla kusiner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0