oonsdag

onsdag idag och det innebar uppstigning klockan nio för att sedan börja jobba vid elva, det gick segt men det gick
just nu är jag hemma på lunch och har precis ätit lite pizza(gott och smidigt att slippa laga mat). nu ska jag strax gå tillbaka till jobbet och förhoppningsvis gör min kära syster mig sällskap på jobbet någon-några timmar för det är så jäkla tråkigt när de inte händer något. jobbar till klockan SJU idag =/ sen är de inte mkt kvar av dagen, kanske får bli något dopp i sjön eller så, håller på att dö av värmen. jobbar i morgon också, sen har jag bara lördag-söndag-måndag kvar och sen har jag arbetat klart för den här sommaren :) skönt som tusan!

fick även höra att vi eventuellt ska upp till lidköping nästa vecka o hälsa på faster o farbror :) hoppas hoppas hoppas, har inte träffat min faster på ca ett halvår fan va jag saknar dom.

förresten BIG NEWS jag ska få ett litet kusinbarn till :) Lillevie får ett syskon i oktober, och jag är så jäkla glad för micke och carolines skull och för lillevies också såklart :)

mys att ha en till småtting att längta efter också :)

puss


Kommentarer
Postat av: ellinor

grattis till förökningen i förskott :)

2008-07-30 @ 15:07:38
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0