Saknar

jag saknar allt idag mina vänner (speciellt min bästa vän tyvärr) tro det eller ej om du läser detta men jag saknar dig
även att vår relation verkar vara omöjlig
jag saknar alla andra kompisar
jag saknar kärleken

men fr'ämst av allt saknar jag mig själv
den där glada figuren jag varit då och då, riktigt lycklig va jag nog senast för ett halvår sen om inte mer
tänk vad lycka är sällsynt egentligen

en dag då jag var riktigt lycklig det var vid skirö vid emd, det kan jag komma ihåg
då fanns det inga problem
hade en härlig förfest med mina bästabästa vänner en skitrolig kväll på skirö
och när jag kom hem väntade en gullig och sovande pojkvän på mig i sängen

sådär vill jag ha det, L Y C K A
ska det vara så svårt att nå?

puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0