solen skiner

det är uuuuuuuuuuuuuunderbart väder ute (och här sitter jag inne vid datorn haha)
ne men spenderade faktiskt ca en timme i solen nyss men de va förjävla varmt så va tvungen att gå in innan jag fick solsting, jag gillar inte riktigt att sola när det inte finns vatten i närheten med möjlighet att svalka sig, men får ge mig ut sen igen och bättra på solbrännan sen kreta som tyvärr börjat försvinna :O =/ förutom på magen där jag är brun som en pepparkaka (konstigt att de håller sig på ett ställe bara). men man blir glad av solen det är härligt , och jag  behöver VERKLIGEN lite glädje just nu :)

förresten så sov min syster hos mig inatt, vi låg och snackade till klockan tre om allt och ingenting och hon är verkligen bra min syster, den bästa <3

vad som händer nu framåt dagen har jag ingen aning om? nåt ska ja väl hitta på
annars får ja läsa ut min bok "män som hatar kvinnor" som vid det här laget har min fulla uppmärksamhet

jag saknar maja
och resten av mina friends (spec elin, elly, tobbe, klingan och jessica)

ha en skön dag i solen puss på er

Kommentarer
Postat av: maja

saknar dig också vännen.

2008-07-29 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0