tisdag

jag är så arg
så jävla arg och ledsen
inte ett skit har gått rätt idag och fan vad ont det gör

nu duger vi va?
efter två månader så kan du träffa oss?
jag förstår mig inte på dig, jag orkar fanimej inte mer
tänker inte vara den som ALLTID hör av mig
tänker inte vara den där snälla som bara ger och ger
nej det är slut med det nu , förstå det någon gång !

det är dags att du tar lite ansvar själv
ser över dina misstag
och försöker rätta till dom
rensa luften och få ut det du vill ha sagt
det är bättre det än att bara förneka
förnekelse tar dig ingenstans, inte lögner heller
och jag är trött på dom, okej ?

så ta lite ansvar for god's sake, och visa mig att du är samma person som du en gång var

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0