trött

hemma från jobbet (finally) visst de funkar när de väl är folk där men så sitter man där o väntar i två timmar på att nästa person ska komma, inte lika roligt. att jobba från halv elva till sju är inte heller så skoj. men välkommen till arbetslivet lisa som pappa sa, tack så mycket tack så mycket. sen hjälper ju de inte precis att de är ca 30 grader när man jobbar? och att det är stressigt när det väl är folk och man ska hjälpa, prata engelska, skriva på papper, visa regler och prata i telefon samtidigt? vid såna där tillfällen är det lätt att bli lite smått galen, men jag antar att det inte skulle vara någon större förändring ?

förövrigt sitter jag och lyssnar på massor av inspelningar där jag sjunger, dessvärre bara inspelad med digitalkamera, men man får vara glad för det man har :) funderar på att lägga in lite klipp här på bloggen, men problemet är att jag inte fattar hur man gör sånt, hmmm får prata med elin :)

hoppas att lite fler hittar hit snart nu när jag annonserat så fint på bilddagboken(man kan ju hoppas)
ha de fint så länge

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0