VAAAAARMT

det är så jävla varmt på mitt rum så jag snart dör (allvarligt talat här) fan det är som att sitta i en jävla bastu.
fan va jag mår dåligt (allvarligt talat) idag har jag försökt tänka positivt men det går inte =/
bara jag sitter inne o tänker så blir ja helt sne o börjar gråta (saknar dig så in i helvete)
jag MÅSTE verkligen måste hitta på saker om dagarna, ständigt för att inte tänka på dig, så vill jag inte ha det
hjälp mig komma över dig, eller kom tillbaka till mig förändrad och med vilja att kämpa för mig
men jag är väl blåögd som tror att det kommer ske, det vet nog både du och jag och alla andra att en förändring aldrig kommer ske hos dig, tyvärr. borde jag ringa? (STORT NEJ hör jag i huvudet) borde jag kanske ringa ändå(JAAA skriker hjärtat) seriöst ska jag ringa? (NJAAAA) VA FAN kom överens någon gång förihelvete? hjärta och hjärna borde inte dom samarbeta på något sätt? jag kanske har fattat det fel, men det BORDE vara så. skulle vara a hell lot easier då.

förövrigt känns de som festen på lördag kommer bli helt fel den med pga av vissa saker nu också =/ FAN elin jag MÅSTE prata med dig, in på msn eller smsa mig SNARAST? need some help here (och du är bäst)
nu måste jag fundera över detta, hur ska det gå tills på lördag? hmmmmm

förresten så är bloggen CP, ibland går det inte att publicera inläggen, bara jag med det problemet?

nu ska jag tänka över mina problem, och försöka hitta en lösning kanske?
 
puss på't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0