Vetlanda

har varit i vetlanda en sväng idag
skulle inte köpa något(men det funkar aldrig o säga så till mig, det blir alltid något ändå)
och vem kan motstå rea? good question people, good question
aja hamnade i alla fall på vero Moda och där blev det ett linne(ej rea tyvärr) och en skjorta
hamnade sedan på jc och köpte mina efterlängtade g-star jeans (thanks daddy)
även rea på dom mer än halva priset (ohyes tacka gudarna ja va lycklig)

väl hemma fortsatte jag läsa i boken "män som hatar kvinnor" av stieg larsson som pappa mer eller mindre tvingat på mig för att försöka få mig att uppskatta samma slags bäcker som honom själv. well den här gången har han nog lyckats lite pappsen. inte så att jag är sådär fängslad som man blir av endel böcker, men den har helt klart fångat mitt intresse och blir mer och mer spännande för varje sida, börjar tom bli lite småläskig nu (och ni som känner mig vet att jag hatar sånt) men jag ska hålla ut tro mig, enligt pappa så är det värt de.

nu ska jag gå till sängs med min syster(det där kan tolkas som det vill) men det innebär i a.f att lägga sig i sängen o kolla på film o ha det allmänt mys, jag MÅSTE glömma alla mina bekymmer och försöka, verkligen. för det är jag nog skyldig mig själv. förövrigt så måste jag nog sluta klaga men säger det igen att kärlek den kommer jag nog aldrig mer att lita på, för sårad och sviken är det minsta jag kan säga. och jag vet inte om jag känner sorg eller ilska eller kanska både och? jag vet i alla fall en sak, och det är att jag måste glömma. Hur svårt det än känns nu så måste jag försöka nu, varför kan jag inte bara lägga allt bakom mig som en vanlig människa skulle gjort?
nej jag ska både ha kakan och äta den? Lyckat lisa, lyckat

Tänk inte så mycket, idiot

godnatt puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0