busy busy

hej guy's
har inte hunnit blogga idag eller igår
igår så var elly och elin här och vi pluggade aset
fast vi hann även med videoklipp, prat och massa skratt
inget slår fel med dom två i samma rum hah  (:
följde med elin hem och kollade på dansbandstävlingen haha
scotts som är med där, min kusin var med och startade upp det bandet i lidköping, rätt tufft faktiskt
han är numer gift och har barn så hinner inte, men han var med i bandet i sex år :)
senare kom jessica och ellen och dom hade lite "minifest" jag höll mig bort från "the alcohol"
denna gången haha, istället tog jag hand om de andra och videobloggade lite ;)
fick med vissa klockrena kommentarer, ska bli kul att se dom igen haha

idag gick jag upp vid tolv typ
gick på teater och var kvar där till halv fem verkligen jätteskoj idag, fan är så glad att teatern kommit igång nU!
gick hem med ellen och gick direkt ner till ishallen för att kolla på lite hockey virserum-kalmar som jag tror att kalmar vann? såg inte hela matchen eftersom jag var tvungen att gå tidigare för vi skulle träna
dock så hade jag och elin inte anmält oss så det fanns inga platser kvar så där rök träningen
kollade istället en stund, sen blev det en promenad och massa prat, alltid bra med dig !

har även kollat på grey's nu sen i onsdags som ellen spelade in åt mig idag på reprisen
och vad kan jag säga?
JUST LOVE IT

har även bestämt nu att jag och kling ska ha myskväll med one tree hill marathon, måste ju lära kvinnan att kolla på något annat än ensam mamma söker ;)

förresten ska jag ändra elin och ellys länkar när jag har tid
får bli imorgon sorry guy's

oj vilket långt inlägg detta blev

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0