confused

jaha var på julbord igår med bertilssons
var väldigt trevligt träffade även hampus + familj där lite skoj sådär och träffa någon man känner :)
nu ska vi se om vi får igenom vårt förslag att vi ska till åre tillsammans (vi plus bertilssons)

nu ska jag snart träna fotboll får se hur det kommer gå så förkyld som jag blivit igen :/
sen är det julmarknad får se om jag går en sväng kanske är inte så sugen på att.
känns inte lika roligt nu när man är ensam ^^

sen är jag ledig i morgon från skolan, för vi ska till ullared
blir skönt att slippa skolan i alla fall
dock får jag gå upp lika tidigt om inte tidigare för vi ska åka vid sju sa mamma :/

min födelsedag närmar sig, jul närmar sig, nyår närmar sig
och det känns så

ensamt

jag hoppas att den känslan går över någon gång
cause i can't stand it

bloggändring kommer ske snarast , ska tjata på Elin idag ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0