sovdags

blev väldigt sent igår kvart över två skulle jag tro klockan var när datorn stängdes av
blir nog lite tidigare ikväll tolv kanske ? :)
får se hur morgondagen blir
om den blir som jag vill så kommer det bli kanon
annars överlever jag väl..
blir i alla fall att träna i TVÅ TIMMAR i morgon
det är ju hälsovecka så en halvtimme extra på boxersizen (:

har fixat lite mer på rummet idag
satt upp skrivbordet och plockat ner lite kläder i min byrå
det var behövligt vill jag lova !
nu finns det LITE mer plats i min garderob i alla fall
som snart kommer fyllas till bredden igen om jag gissar rätt ?
skrivbordet är också uppe nu så nuu fattaas i princip bara tv och spegel
kommer bli kanon

jag längtar tills jag är arton tänk vilka friheter ?
jävla mellanåldrar :S 16-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0