åre

jag sitter och pratar med robin på msn
och jag inser att jag saknar åre så in i helvete

jag minns det som det var igår
när vi var på väg till jönköping
alla var så spända
vi sjöng för maja på tåget och hade bakat kladdkaka åt henne
sen så var vi uppe hela natten
i tolv timmar åkte vi tåg
längs hela landet

och när vi la oss inne i bagageutrymmet för att sova
vi låg där och kände hur vagnen skakade
och vi sov inte
vi pratade

det var jag, simon, robin, richard, jon daniel och maja som låg där
och det var så jävla mysigt
lite tågluffare över det hela
glömmer aldrig

jag glömmer aldrig åre
en av de bästa grejerna jag gjort i mitt liv
en dag ska jag dit igen
och då med mina bästa <3

Kommentarer
Postat av: Robin Zetterström

ja saknar fan me åre :(

2008-10-10 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0