bloggggiiis

är inte så sugen på att blogga längre, kanske märks?
blir nog devote inom en snar framtid för mig
såg ellys devote sida idag
snygg som alltid
hon kan den bruden (:

men just nu hinner jag inte
för snart blire promenadis med klingan
det tycker vi om
börjar bli allt oftare nu ca 1-2 ggr i veckan
och det är så jävla positivt
för varje gång så kommer vi närmre varann

och vi har hittat tillbaka dit vi var förut
om inte närmre
det är bra som fan <3

nu blir det på med min fina tröja<3
jacka vantar och mössa och stövlar
hösten är ju här vafan ? (:

puss på det

Kommentarer
Postat av: Elin

jag gillar dig bruden.

2008-10-01 @ 18:09:03
URL: http://elinkling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0