botten är nådd

nu vet min mor och far
och helvetet har brutit ut
och mådde jag dålig tförut
så är det ingenting mot nu

dom vill bara mitt bästa
jo jag vet
men dom vet inte hur jag känner

och det du gjorde idag
hur fan ska jag kunna förlåta?

mamma sa
"det gör ont ett tag men det går över"
hon har så rätt men jag kan inte

vet inte om jag pallar skolan i morgon alltså
kanske gräver ner mig här hemma
bara gråter sönder

är svullen i mitt jävla ansikte
mascara som runnit längs kinderna
min kropp som skakar och hittar ingen ro

jag vill bara slå
mig själv sönder och samman

för skulle någon bry sig då?
och verkligen vilja mitt bästa ?

FAAAAAAAAAAAAAAAAN

Kommentarer
Postat av: JeaQline

DU klarar det lisa. Jag hjälper dig. DU vet vart jag finns <3<3

2008-10-13 @ 22:09:44
Postat av: Anonym

du är så stark så de finns inte, lisa !

gör inget dumt bara.

ta hand om dig min vän <3

2008-10-13 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0