confused

elingullan har fixat min blogg lite
tummen upp till dig min fina vän (:

jag är verkligen förvirrad just nu
du skriver till mig att du saknar dig, att du vill gifta dig med mig och allt
sen är du med henne (äcklet)
finns ingen som är så äcklig som hon
skulle kunna skriva en hel bok om hur ful hon är

kanske gör jag det någon dag hahah
stackars lilla flicka
kan inte vara lätt att vara reserv ?

det som stör mig mest är att jag nästan hade kommit över dig
sen så gör du såhär
fy helvete för dig
att du ens skrev, varför ? för att ha mig hängandes efter dig igen?
dröm och glöm gubben lilla i will NOT

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad ledsen ja blir nu ;) tar verkligen åt mig.

söta lilla du, vem är det som är reserv när det är mig han e med och dig han skriver till när han "saknar dig" (är ensam)

2008-10-26 @ 12:04:25
URL: http://sandrakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0