datorjävel

helt jävla kanonglad är jag idag verkligen
när jag ska stänga på datorn så går den inte igång
panik o skriker på pappa så säge rhan ne det är nog något allvarligt fel
wihooo så jävla bra då
så han är borta o ska fixa datorn nu
hoppas det löser sig
så just nu sitter jag på min bärbara
jag trivs mkt mer på min vanliga :'(
get welll soooooon my love haha

igår va vi på kinan och det var supermys faktiskt
bussen hem var förjävlig bara =/
mådde så jävla illa att jag mådde illa när ja kom hem också
så fick lägga mig o dricka vatten o bara ligga
fyfan så han kör , KLAGOMÅL till klt nästa !
var ävenmys att prata med maja
var så jävla längesen

det är så jävla konstigt
hur man bara hoppar in i allt vardagsprat
fast lite mer försiktigt

ja saknar dig min vän

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0