fyfan



det känns precis som igår ja tog den här bilden
det var typ en halvtimme innan du kom
och jag var lika spänd och uppspelt som vanligt
det var så nytt, och så jävla underbart
att bara ha dig nära
det var som en konstig dröm
hur fan kan jag ens tänka på saken?
så som vi båda betett oss,
hur kan jag tänka på dig på kvällarna/på morgonen när jag sitter på bussen
eller på lektionen när tankarna bara flyr iväg
det är fan dig tankarna går till direkt

och jag hatar det
ja vill verkligen inte tänka på dig
för jag hatar dig samtidigt som jag tycker om dig
och det är så jävla jobbigt att se dig
vill bara glömma och gå vidare
så sluta lek med mig
för jag orkar inte
jag orkar inte bli krossad igen

jag har klarat det förut men jag gör det inte igen
så snälla jag ber dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0