jag måste

nu just i denna sekund
just nu
går jag vidare
och lämnar dig bakom mig din lilla jävla tönt (:
no more of you and I'll end up happy I know it
det käns skönt att ha bestämt dig nu
att gå vidare liksom
för du vet
och jag vet
att vi passar liksom inte ihop
du ska ha någon yngre tjej, någon söt lite oskuldsfull och LUGN
inte som jag
den stormigaste och mest komplicerade personen i världen
det finns inte många som klarar av mig, speciellt inte killar
och du hör till dom
och jag tycker ärligt att jag förtjänar bättre än så
än någon som inte vågar stå för mig och bara velar
och du förtjänar nog också bättre
vi förtjänar i alla falll inte varann

så nu går jag vidare
läser du detta så fattar du
om inte så tror jag du fattar poängen ändå

nu ska min bloggdesign ändras drastiskt med hjälp av snälla vänner hoppas jag?
sen så ska jag göra det jag är bra på här
skriva verkligen skriva
dikter, texter som berör osv.
för det får mig att må bättre

förresten talangtävling för mig och hampus troligen på g
(hoppas)
blir nog en duett om det infaller en tävling snart
blir nog kanon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0