till er



detta är till er kära vänner
ni som läser och känner er träffade ta år er
ni andra bli avundsjuka på mig för att jag har de bästa

jag vet att jag tjatar jämt om mina problem, snälla förlåt mig
ni säger ofta att jag bara skriver om negativa saker
och ni har rätt förlåt
men ni vet vadjag gått igenom
och ärligt talat ibland frågar jag mig hur jag kunnat vara så stark?
det är pga er mina kära vänner
ni lyfte upp mig från botten
tvättade bort all skit ifrån mig
och gav mig ett leende på läpparna igen

fanns det ett bättre sätt att tacka er skulle jag göra det
om jag var miljonär eller nåt hade ni fått vad ni önskat er
men tyvärr det är jag inte
men jag hoppas detta tack räcker

för ni är värd det bästa
och detta är det bästa jag kan erbjuda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0