adios amigos

klockan är 08.09
och om ca femtio min eller mindre så drar vi
till gbg
och jag ser fram emot det som tusan
vill bara härifrån nu

det skönaste av allt kommer att bli att slippa bo på hotell
kunna bo i lägenhet mitt i city vid avenyn och bara kunna gå utanför dörren så är man i centrum
slippa åka bil

enligt vår planering så blir det liseberg och håkan idag
stan i morgon
och på söndag blir det till att träffa sofie, johan, petter och tova MYS

jag har lovat ellinor och ringa när håkan spelar också
bäst att hålla det löftet
jag har nog redan bestämt vilken sång jag ska ringa under
om han sjunger den vill säga

den här helgen kommer att bli världsbäst
skönt att åka med älskade syster (:
hon är bara för bra

och ni som ska till metro ikväll , ha så kul
jag kommer inte ångra mig ett skit att jag inte är där
för nu ska jag ha det bäst haha

puss på er alla
speciellt till elin och elly
ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0