Dagens

Nu kommer dagens hissar och dissar

Dagens Dissar:
mensvärk (fyfan för det säger jag bara)
• Denna jävla KYLA som pågår nu
• Alla läxor arbeten och skit, jag orkar inte
• SKITSNACK, hatar allt skitsnack som pågår, även att jag är rätt duktig på det själv må jag säga. Men egentligen, det är förjävligt
• Att mammi är i Ggb visserligen kommer hon hem redan i morgon, men i miss her :(

Dagens Hissar:
Flexibliteten på gymnasiet, vi jobbar hemma om vi får ta en tidigare buss. behöver jag säga mer? i love it
• Musik i örat på bussen, älskar att sitta på bussen med musik i öronen, en stund för mig själv med bara musiken. Nästan så man ser fram emot de stunderna, fast bara bussresan inte själva skolan
• Träning, känns så skönt efteråt. trots att det inte lär ha tagit så mycket idag
• Sista fotbollsträningen, GRYMT skönt, förresten. Jag behöver lite tid nu för att få tillbaka intresset
• snart helg snart helg snart helg, förresten lägger till sömn på samma punkt också. orkar inte en till, inte ni heller förmodar jag? :)

så godnatt på er lovers and friends och ni andra också höhö

puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0