Dagens

Här kommer dagens hissar och dissar gott folk

Dagens dissar:
telefonförsäljare, måste jag säga mer? visst dom gör bara sitt jobb men jag hatar dom!
• för lite pengar, jag hatar skiten. Jag vill ha så MYCKET men har inte råd =/ buhu
Nästa grejer på inköpslistan är i a.f : skinnstövlar, höstjacka(kappa), vantar och en mössa
• musikbrist, i hate it. Jag har musiktorka(kan man säga så?) just nu, need some new music !

Dagens hissar:
One tree hill, love it. Såg idag när nathan sa till haley att han älskade henne, jag grät som en galning ofc (kanske lite för att jag är svartsjuk på haley också, tror jag har min allra första kändis crush)
• Höstmodet, jag tycker att modet är som snyggast ¨på hösten faktiskt. Alla tjocka stickade tröjor, alla mössor vantar och skor och jackor, JAG ÄLSKAR DET.
• På tala om kläder, min längtan till göteborg blir min sista hiss för dagen, där jävlar ska det shoppas. För övrigt kom resten av mina hm kläder hem idag wihooo, har inte hämtat ut det bara.

Puss på er lovers and friend
och ni andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0