den här gången

den här gången ger jag fan inte upp
jag tänker inte ge mig
och falla ner i min hopplösa dvala igen
där mitt enda hopp är att du ska älska mig för den jag är
jag tror och jag vet att det vi har är äkta
men vi måste försöka
måste försöka glömma vårt förflutna i alla fall det som varit dåligt
fast jag är inte så säker på att jag kan, men jag lovar dig
jag ska försöka

men jag lovar
sårar du mig igen
då är du fan ute på djupt vatten
det kommer inte bli fler chanser
den här gången så ska du behandla mig väl
och jag lovar dig
jag lämnar dig på sekunden
om du sårar mig igen

Kommentarer
Postat av: ellinor.

vem syftar du på? M eller R? :)

2008-09-18 @ 20:51:38
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0