design

elin hjälpte ju mig med designen idag tack pelina (:

men nu skulle jag ändra bild där uppe men det gick såklart inte när jag skulle testa själv
så i morgon blir det till att be elin igen haha

tänk om man hade någon som designade bloggen åt en typ som blondinbella?
lucky bastard

för övrigt så beställde pappa en skjorta från hm som skulle kolla i mitten av september so i'm happy (:
men jackan fanns inte, det var en möjlighet att den kunde finnas i butikerna
men pappa kollade i vetlanda men där fanns den inte :(
det blir väl bara till att leta vidare

jag är trött som ett as . så ikväll blir det läxor o sen kanske ut och gå, får ringa klingan tror ja (:

puss på er



bilden jag desperat försökte få in på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0