Det som krossade mig

Nu har det kommit till mig
som ett jävla stort slag i magen
Efter ca tre månader så känner jag mer än jag kände vid själva händelsen
jag känner mig sviken
riktigt jävla sviken
huggen i ryggen av en vän och den jag älskar
just nu, just idag fick jag den känslan
att fan va ont det gör när jag tänker på det

och kommer jag någonsin komma över det?
Midssommar och veckan efter
när jag va utomlands
Hur FAN kunde ni göra så mot mig?
Jag kommer nog aldrig förlåta er, inte på riktigt

för om ni hade haft lite jävla vett så hade ni sparat mig flera sömnlösa nätter fyllda med gråt
jag hade inte funderat på självmord eller om livet var värt att leva
och jag hade först och främst inte klandrat mig själv
ni gav mig ett sämre självförtroende än jag hade innan
och ni förstörde fan mitt liv då

det ni gjorde var fan vidrigt
fyfan

Kommentarer
Postat av: Undra sa flundran om gäddan var en fisk

Varför är du kvar hos honom då?

2008-09-21 @ 03:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0