disturbia


Jag har hamnat rätt ? wihooooo

sitter och lyssnar på disturbia om och om igen
lite gammal kanske men fortfarande bra, love it
helt klart festlåt !

har inte blivit så mycket bloggande, kom hem från skolan runt fem, sen har jag ätit och sådär.
så det har liksom inte hunnits med
långa dagar vi har
men i morgon hinner vi med tio över tre bussen eftersom vi får "läsa på egen hand" på det sättet älskar jag gymnasiet

sen har vi sovmorgon i morgon men det struntar jag och elin i så vi ska till centralskolan och hälsa på i morgon på morgonen, ska bli kul att träffa alla lärare och sådär och vissa elever också (inte alla dock, speciellt inte c)
men det rer sig alltid

nu om typ en timme ska jag åka till målilla en sväng
åka till min love lite för lite torsdagsmys
det slår aldrig fel!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0