feels like this

om jag skulle rabbla upp alla mina känslor jag har just nu, shit det skulle ta lång tid
har ni tänkt på egentligen hur mycker känslor man har?
och ibland känns det som man har alla samtidigt
så känner jag just nu
jag vill släppa taget men jag vill hålla fast
jag vill ha dig nära fast samtidigt långt bort
jag vill älska dig men samtidigt vill jag bara hata dig

känner mig helt känslofull just nu, och vill bara släppa ut alla jävla känslor.
men det går aldrig, aldrig.
bäst att vara instängd i mig själv istället
 just nu vill jag egentligen bara ligga här med dig R, bara ta det lugnt och ha ett sådant perfekt ögonblick
eller så vill jag vara där med din min forna vän vid de där ögonblicket man bara inte kan glömma, som när vi satt på hustaket i solnedgången fast vi inte fick, när jag såg scary movie första gången med dig och vi åt typ två skålar med godis och chips, och du retade alltid mig för att det lät så mycket när jag åt. Och jag har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv som den kvällen då vi såg den filmen

Men saker har förändrats, alla har förändrats. Jag också, kanske?
jag vill veta vart på vägen allt gick fel
när förändrades du, jag, när förändrades allt?

Denna sommar som varit har varit den värsta i mitt liv, men samtidigt en utav de bästa.
jag har lärt mig vilka jag verkligen kan lita på
och att ens vänner kan gå bakom ryggen på en vilken sekund som helst
och man blir sviken av de man litar på som mest
och att kärlek är ett rent helvete

jag tycker inte synd om mig själv
kanske har jag förtjänat allt

Men jag undrar då i så fall varför
Varför jag förtjänade att bli krossad?
ni som sårat mig, var jag värd att sparka på när jag redan låg?
jag hade redan nog med problem som det var
ni gjorde det bara värre
jag tror på största allvar att jag aldrig kommer att förlåta er

för det ni gjorde va fan vidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0