göra om ?

mamma kom in till mig igår och sa att hon hittat en färg som gick bra att måla över min tapet
nämligen en färg med sandstruktur (alltså färgen är lite kornig)
problemet är att jag inte har en aning om hur jag ska göra om rummet
jag som brukar vara full av ideer till sånt där men det är helt tomt i skallen på mig usch
vill nog i a.f ha grå väggar skulle jag tro
funderar på om jag ska ringa min kära faster och be henne om lite hjälp?
hon är grym på inredning

kanske kan önska mig det i födelsedagspresent av henne, en makeover av mitt rum ?
tål att tänkas på
fast just nu ligger hon på sjukhus
så det är inte och tänka på än

jag vill bara ha det sådär stilrent, vitt och svart och mysigt
fan måste ringa ewa någon dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0